Vår veterinär tar hand om din hund eller katt! Allt från vaccination till kirurgi!

Wetterdjurkliniken – din veterinär och smådjursklinik för Jönköping, Huskvarna, Gränna, Bankeryd, Vaggeryd och Nässjö.

Wetterdjurkliniken i Jönköping är en personlig, flexibel och modern smådjursklinik och veterinärmottagning inriktad på hund och katt. Vår veterinär Agoston Szalka har flerårig erfarenhet som klinikchefsveterinär på Skövde Djurklinik såväl som distriktsveterinär. Han har även avancerad kunskap kring djurläkemedel och djurfoder.

Klinikens filosofi är att kombinera den lilla veterinärmottagningens engagemang och personliga bemötande med det stora djursjukhusets kompetens och erfarenhet. Vi har fokus på patienternas välmående genom vår individuellt anpassade vård. En professionell hälso- och sjukvård för hundar och katter!

Förutom förebyggande sjukvård såsom vaccinationer, besiktningar, intyg m.m. utför vi även enkla och avancerade medicinska utredningar och behandlingar, röntgen- och ultraljudsundersökningar, blod- och urinundersökningar, cellprovsdiagnostik samt kirurgi.

Det finns möjlighet till dagvård i våra separata dagvårdsplatser för hundar och katter. I vår butik säljer vi bland annat foder, kosttillskott,hudvårds- och tandvårsprodukter m.m.

Kliniken ligger i en lättillgänglig miljö nära Jönköpings centrum med bra parkeringsmöjligheter och goda trafikförbindelser.

agoston

• Vaccinationer
  • Veterinärbesiktningar
  • Veterinärintyg